Vědci potvrdili, že na D1 plyne čas pomaleji
Vědcům z Institutu pro zkoumání časoprostoru a nadpřirozena v Havířově se povedlo potvrdit teorii o tom, že na nejstarší české dálnici plyne čas pomaleji než ve zbytku světa.
Vědci provedli v posledních pěti letech sérii výpočtů, pokusů a měření, na základě kterých zjistili to, co si většina řidičů pravidelně jezdících na D1 myslí už dávno.
„Na D1 skutečně plyne čas pomaleji. Dokazují to i hodnoty naměřené našimi kvantovými vysílači. Po celé délce D1 jsou v obou směrech všudypřítomné jakési časové anomálie, které deformují časoprostor a zpomalují ťok času,“ stojí ve studii publikované vědci z Institutu pro zkoumání časoprostoru a nadpřirozena v Havířově.
Čas se můžu zpomalit až o několik hodin
Stalo se vám už někdy, že když jste vyjeli z Brna do Prahy, navigace vám hlásila čas příjezdu za dvě hodiny, ale ve skutečnosti jste dojeli až za hodiny čtyři? I takové extrémy mohou časové anomálie na D1 způsobit. Celá situace se navíc zhoršila v roce 2014, kdy se ministrem dopravy stal pan Daniel Ťok.
„Zdá se, že Daniel Ťok celou situaci na D1 zhoršil. Bývalého ministra podle našich výpočtů zužuje jakási aura, která sama o sobě deformuje časoprostor. V kombinaci s již přítomnými anomáliemi se celý problém na D1 jen zhoršil. Jak se navíc zdá, podobná aura trápí i celé ANO a dokonce i prezidenta Zemana, díky čemuž se pomalu celá Česká republika vrací zpět v čase, konkrétně někdy před rok 1989,“ stojí dále ve studii.
Dalším problémem jsou pak kolony, které vznikají buď vlivem aut chycených v časových smyčkách, či jen debilně naplánovanými rekonstrukcemi.
Řešení celé situace ale zdá se neexistuje. Jediným funkčním řešením by podle vědců mohlo být celou D1 zbourat a postavit ji znova, na což by ale při průměrné ceně za metr dálnic v České republice bylo potřeba víc než oktononagintaducentilion korun, nebo mikrilion víček. Tolik peněz v českém rozpočtu ale nebude, ani kdyby Andrej Babiš krom státních rezerv prodal i České korunovační klenoty nebo Karlův most.
Líbí se ti naše tvorba? Podpoř nás na HeroHero, nebo nám pošli malý příspěvek na kávu.
Jestli na D1 plyne čas pomaleji, musí se někde hromadit. Okolo D1 je čas „normální“, takže se někde na D1 hromadí. Že by přebytečný čas prosakoval do jiné dimenze se mi nezdá příliš pravděpodobné. Je však možné, že dochází k lokálním časovým fluktuacím, které se projevují lokálními časovými dilatacemi. Z jedoucího auta nic nepoznáte, váš tachometr bude stále ukazovat 130 km/h, ale policista bude tvrdit, že jste jel 160. A za to právě mohou lokální průsaky nahromaděného času.
Mě se teda spíš stává že jedu 80 a policista tvrdí že 100 😮
Don Řebíček tento čas zhmotnil A PŘEVEDL NA ZLATO. Je to velký alchymista a z D1 dokázal docestovat i do Dubaje. Zázrak pravím.
To by mě zajímalo, jak asi pan Ťok vypadal předtím, než ho ta aura začala zužovat…
To je jasné, měření kvantovým počítačem potvrzují archívní materiály.
ŘSD 2012: V roce 2013 začne rekonstrukce D1 a dokončena bude v roce 2018.
2019: V roce 2020 bude v rekonstrukci 71km D1. Experti míní, že termín konec roku 2021 je nereálný
Teď je třeba prokázat, jestli je opravdu dilatace času – tedy zpomalené plynutí způsobené zvýšenou rychlostí pohybu odklánění peněz nebo se jedná o reakci časoprostoru a jeho zakřivení, či snad stočení do smyčky. Což je defakto obranná reakce, tzv „schoulení“ před lavinou neschopnosti v trvání původního časového okna rekonstrukce.
Teď jste uhodil Hřebíčka do hlavičky. Stáčení časoprostoru je zapřičiněno velkým počtem stočených tachometrů na dálnici. Jeden stočený tachometr na kilometr dálnice nemá na tvar časoprostoru téměř žádný vliv. Jakmile však počet stočených tachometrů přesáhne kritickou mez (Qaaa), dojde k vytváření časových vírů a vzniku časových fluktuací. Běžný uživatel D1 to pozná drncáním, protože spolu s časovými dochází i k dilatacím prostorovým. A povrch nebohé D1 se najednou nevejde tam, kde měl dříve dostatek místa (nebo zase jince může chybět).
podle teorie relativity by mělo docházet ke kontrakci délek, na D1 v Ostravě ale docházi k dilataci délek, která se projevuje neblaze zejména na mostních dilatacích – tím, jak dálnice bobtná a roztahuje se, dochází k deformací mostů, které můžou jednou i spadnout.
Může za to Rumcjs. To jsem nedávno sledoval jeden dokument, jak utrhnul silnici císařským kanonýrům.
ZA VŠECHNO MŮŽE OBAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TRHÁ TRUMPA NA KOUSKY A TEN JDE ŽRÁT DÁLNICE A TACHOMETRY SPOLU S BABIŠEM! NAŠE NEJSTARŠÍ DÁLNICE JDE POMALU K ČUDU. ZEMAN S TÍM NIC NEUDĚLÁ, ŤOK TO JEŠTĚ ZPOMALUJE BEZ OHLEDU, ŽE TRUMP A BABIŠ ŽEROU NAŠÍ DÁLNICI. NENÍ DIVU, ŽE UŽ PŘES 10KM CHYBÍ KOUSEK DÁLNICE A ŘIDIČI MUSÍ JET PŘES POLNÍ CESTU, ABY SE NĚKAM VŮBEC DOSTALI! O TACHOMETRECH SE MI UŽ NECHCE ANI MLUVIT. ZAKAŽTE!!!!
Čas neplyne. D1 je tak hrbatá, že dochází k vytváření časových vírů. Praktických důkazů jsem zaznamenal v poslední době několik.
1. Moje reklamace byla vyřízena dřív, než vůbec dorazilo zboží z e-shopu.
2. Na úřadě, který sídlí kousek vedle D1 mne při dotazu na stav mého podání pokaždé vyzvou abych si podal žádost na formulář C166/82.
3. Tuhle jsem četl v novinách: „Horní Lhoty z Ministerský krátké se vrátil tajemník návštěvy.“ Jeden by si řekl, že pisatel je Hotentot, ale já vím, že byl zasažen časovým vírem z D1.
… Důkazy jsou nezvratné.
Britští vědci dokonce pracují s hypotézou, že tuto anomálii způsobuje rudý posun, tedy abnormálně rychlý pohyb rudých částí (rusů) směr Řeporyje.
Je to neskutečná neschopnost státní správy, ministerstev dopravy, ŘSD napříč politickým spektrem, po dobu 30 let. Provázanost těch několika hlavních firem, které se výstavbou silnic zabývají, se státní správou se dá porovnat snad jen s prorůstáním Agrofertu ( který zřejmě ničí není ) se státem, formou státních zakázek a čerpáním dotací. Ministerstvo pro místní rozvoj, se chová jako divize Agrofertu a Dostálovou podezřívám, že bere dva platy, jeden od státu a druhý od Agrofertu. Tak hezké vánoční svátky.
Chytrolíni… všeci…. točíte se kolem D1, takže na lokálním písečku. Osobně se cestám po D1 vyhýbám, protože máme malé děti a natahování času na jednotvárné dálnici přináší bolení hlavy. Osvědčil ose nám jet od Plzně do Kunovic zkratkou přes Náchod.
Nicméně k tématu: řešíte D1, a natahování času, ale kdo z vás se podíval do svého života, kde se ten čas ztrácí? Já to vidím každý den v práci, kdy nemám dostatek času na všechny svěřené úkoly. Logicky tak stav časoprostoru na D1 ohrožuje ekonomickou stabilitu země skrze výkonnost pracujícíh