Vědci potvrdili, že na D1 plyne čas pomaleji

24 Lis 2019

Vědcům z Institutu pro zkoumání časoprostoru a nadpřirozena v Havířově se povedlo potvrdit teorii o tom, že na nejstarší české dálnici plyne čas pomaleji než ve zbytku světa.

Vědci provedli v posledních pěti letech sérii výpočtů, pokusů a měření, na základě kterých zjistili to, co si většina řidičů pravidelně jezdících na D1 myslí už dávno.

“Na D1 skutečně plyne čas pomaleji. Dokazují to i hodnoty naměřené našimi kvantovými vysílači. Po celé délce D1 jsou v obou směrech všudypřítomné jakési časové anomálie, které deformují časoprostor a zpomalují ťok času,” stojí ve studii publikované vědci z Institutu pro zkoumání časoprostoru a nadpřirozena v Havířově.

Čas se můžu zpomalit až o několik hodin

Stalo se vám už někdy, že když jste vyjeli z Brna do Prahy, navigace vám hlásila čas příjezdu za dvě hodiny, ale ve skutečnosti jste dojeli až za hodiny čtyři? I takové extrémy mohou časové anomálie na D1 způsobit. Celá situace se navíc zhoršila v roce 2014, kdy se ministrem dopravy stal pan Daniel Ťok.

“Zdá se, že Daniel Ťok celou situaci na D1 zhoršil. Bývalého ministra podle našich výpočtů zužuje jakási aura, která sama o sobě deformuje časoprostor. V kombinaci s již přítomnými anomáliemi se celý problém na D1 jen zhoršil. Jak se navíc zdá, podobná aura trápí i celé ANO a dokonce i prezidenta Zemana, díky čemuž se pomalu celá Česká republika vrací zpět v čase, konkrétně někdy před rok 1989,” stojí dále ve studii.

Dalším problémem jsou pak kolony, které vznikají buď vlivem aut chycených v časových smyčkách, či jen debilně naplánovanými rekonstrukcemi.

Řešení celé situace ale zdá se neexistuje. Jediným funkčním řešením by podle vědců mohlo být celou D1 zbourat a postavit ji znova, na což by ale při průměrné ceně za metr dálnic v České republice bylo potřeba víc než oktononagintaducentilion korun, nebo mikrilion víček. Tolik peněz v českém rozpočtu ale nebude, ani kdyby Andrej Babiš krom státních rezerv prodal i České korunovační klenoty nebo Karlův most.

7 komentářů
  1. Jestli na D1 plyne čas pomaleji, musí se někde hromadit. Okolo D1 je čas “normální”, takže se někde na D1 hromadí. Že by přebytečný čas prosakoval do jiné dimenze se mi nezdá příliš pravděpodobné. Je však možné, že dochází k lokálním časovým fluktuacím, které se projevují lokálními časovými dilatacemi. Z jedoucího auta nic nepoznáte, váš tachometr bude stále ukazovat 130 km/h, ale policista bude tvrdit, že jste jel 160. A za to právě mohou lokální průsaky nahromaděného času.

  2. Don Řebíček tento čas zhmotnil A PŘEVEDL NA ZLATO. Je to velký alchymista a z D1 dokázal docestovat i do Dubaje. Zázrak pravím.

  3. To je jasné, měření kvantovým počítačem potvrzují archívní materiály.
    ŘSD 2012: V roce 2013 začne rekonstrukce D1 a dokončena bude v roce 2018.
    2019: V roce 2020 bude v rekonstrukci 71km D1. Experti míní, že termín konec roku 2021 je nereálný

    Teď je třeba prokázat, jestli je opravdu dilatace času – tedy zpomalené plynutí způsobené zvýšenou rychlostí pohybu odklánění peněz nebo se jedná o reakci časoprostoru a jeho zakřivení, či snad stočení do smyčky. Což je defakto obranná reakce, tzv “schoulení” před lavinou neschopnosti v trvání původního časového okna rekonstrukce.

    1. Teď jste uhodil Hřebíčka do hlavičky. Stáčení časoprostoru je zapřičiněno velkým počtem stočených tachometrů na dálnici. Jeden stočený tachometr na kilometr dálnice nemá na tvar časoprostoru téměř žádný vliv. Jakmile však počet stočených tachometrů přesáhne kritickou mez (Qaaa), dojde k vytváření časových vírů a vzniku časových fluktuací. Běžný uživatel D1 to pozná drncáním, protože spolu s časovými dochází i k dilatacím prostorovým. A povrch nebohé D1 se najednou nevejde tam, kde měl dříve dostatek místa (nebo zase jince může chybět).

  4. podle teorie relativity by mělo docházet ke kontrakci délek, na D1 v Ostravě ale docházi k dilataci délek, která se projevuje neblaze zejména na mostních dilatacích – tím, jak dálnice bobtná a roztahuje se, dochází k deformací mostů, které můžou jednou i spadnout.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..