Muž vyzrál na vysoké ceny pohonných hmot. Tankuje vždy za 200 Kč

25 Lis 2019

43letý Otakar z Opavy je matematický a ekonomický génius, který vyzrál na lobby ropných společností. Díky jeho triku mu je jedno, kolik benzín či nafta stojí, tankuje totiž vždy za 200 Kč.

Otakar si dlouhá léta lámal hlavu nad tím, jak utrácet méně korun za benzín, a jak flexibilně zareagovat na rostoucí ceny benzínu. Jednoho dne si ale uvědomil šokující věc.

„Došlo mi, že pokaždé když jedu na nějakou benzinovou pumpu, tak natankuji za stejnou částku – 200 Kč. Uvědomil jsem si, že mi vlastně může být úplně jedno, kolik benzín stojí, protože vždycky, i kdyby čert na koze jezdil, budu tankovat za 200 Kč,“ píše Otakar na svém blogu, který je kvůli této revoluční technice na černé listině ropného lobby.

Paradox hluboké kapsy

Otakar popsal tento fenomén jako „Paradox hluboké kapsy“. Podle něj je 200 Kč magická hranice, za kterou dřív nebo později začne tankovat každý, kdo má tzv. hluboko do kapsy.

„Pokud někoho zužuje nedostatek financí, či jen větší množství výdajů najednou, dříve či později se stane, že při návštěvě benzinové pumpy natankuje pouze za 200 Kč. Právě zde nastupuje paradox hluboké kapsy. Uvědomte si ale, že pokud budete za 200 Kč tankovat pokaždé, může vám být úplně jedno, kolik korun benzín stojí, protože vy pokaždé utratíte stejnou částku!“ píše dále Otakar.

Naše rada je tedy jasná – ať jste bohatí, nebo chudí, ať jedete 400 km, nebo jen do vedlejšího města do práce, vždy natankujte za 200 Kč. Ulevíte tím své peněžence a nemusíte se starat o to, kolik aktuálně stojí benzín. Ropné lobby vás bude nenávidět, ale vy budete konečně svobodní a nezávislí!

Libí se ti naše práce? Pomoct nám s naší tvorbou můžeš malým příspěvkem na kávu.

64 comments
          1. Tak ale projede a utratí ve finále více, tudíž IQ nalomený lopaty

          2. Kdyby si komentující ráčili přečíst podtitulem v názvu webu, přestali by se zde hádat o hloupostech.

          1. Jen malý hloupý dítě si může myslet že za 200 kč dojede do vedlejší vesnice nebo 400 km … tohle může praktikovat možná tak někdo kdo jezdí na kole 😀 😀

          1. Kartou? Ani náhodou, ještě mě bude spehovat CIA a reptaliáni 😀

    1. Já to docela chápu. Natankuju za litr a pořád jezdím dokud se to nepřiblíží rezervě. Když už je to kousek nad rezervou, mám pocit že musím trošku šetřit a tak jdu do večerky pěšky, na pivo pěšky atd. On to za ty dvě kila má téměř pořád nad rezervou, takže chodí skoro pořád pěšky, takže moc neušetří, protože je pořád na pivě, ale za to méně tankuje do nádrže. Tudíž za benzín ušetří 😁a je mu jedno jestli projede tři, nebo čtyři kila za měsíc, to je cca 10-13 piv a to ho nezrujnuje.
      Jen takové malé zamyšlení, možná hraje Xboxe😂

  1. Děláte si tady z toho sice srandu, ale nechápete jednu věc. Autu je přece jedno kolik benzínu mu dáte, ono řeší jen cenu a naučí se za ni jezdit. Já jsem si to své tak vycvičil, že za dvě stovky jezdí jak na plnou, a už ho ani netrápí, že má dieselový motor. To jsou ty naše zlaté české líné nožičky a nesmrtelné oktávky. Tak co na to vy, vědátoři?

  2. Ten Otakar by mal dostať nobelovku. Tak jednuduché a pritom tak účinné riešenie. O tomto sa musí dozvedieť čo najviac ľudí. Zdieľam a preposielam anglicky preklad aj Grete. Už som si to všetko prerátal a za 3 roky si môžem kúpiť nový SuperB,,,,je to úžasna myšlienka,,,,starý dobrý selský rozum.

  3. I s pivem se to tak dá činiti. Na víkend se vždy kupuje basička. Rok má dvaapadesát víkendů, to máme dvaapadesátkrát sto šedesát korun zálohy. To jsou již pěkné, našetřené, peníze. Známý jest ještě vychytralejší. Kupouje pivo v sudech. Tam je záloha tisíc korun. Takové spoření na důchod si dám líbit!!!! Jednou si za prázdné, vrácené, lahve, basy a sudy postavíme pěkný domek!!

  4. Tady je parta mudrlantů a nikdo si neuvědomil, že neprozradil celou pravdu!!!! Stačí si projít Secret State Scientific Journal z konce minulého roku a tam jasně stojí, že musíš nejen natankovat pouze za dvě stovky, ale na konci musíš vyrvat rychle hadici z nádrže a co nejrychleji zavřít víčko. Tím se udrží v nádrži takový podtlak z odsávání benzínových par, že podtlak neumožní benzínu téct do motoru moc rychle a tím se ušetří ještě mnohem víc peněz i benzínu….

Leave a reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..