„Držte huby a plaťte, jinak zdražíme ještě víc,“ vzkazují supermarkety Čechům, kteří si stěžují na podvodné akce a vysoké ceny
Prodejcům potravin již začíná docházet trpělivost s Čechy, kteří si stěžují na drahé potraviny a pochybné slevové akce. Jak sdělil naší redakci ředitel Evropské supermarketové unie Albert Bill, Češi by raději „měli držet huby,“ aby potraviny neměli ještě dražší.
Tuto odpověď jsme dostali na dotaz, jak prodejci plánují řešit skutečnost, že oproti sousedním zemím jsou potraviny u nás nejen dražší, ale dokonce i slevové akce, které se tváří jako velmi výhodné, ve skutečnosti pouze dočasně sníží cenu artiklu na jeho skutečnou hodnotu, za kterou se normálně prodává všude jinde.
„Vy Češi si neustále stěžujete. Roky se sebou necháváte vyjebávat a najednou byste chtěli všechno zlevnit? Vždyť vaše blbost nám dotuje pobočky po celé Evropě. Vezměte si do ruky glóbus a zkuste najít zemi s pobočkou, kterou nedotují vaše nákupy. Myslíte si, že nějakou najdete. To asi Tesco! (Autor zřejmě chtěl napsat “těžko,” ale autocorrect slovo přepsal, pozn. redakce). Raději byste měli jednotně držet krok, nadále s námi kooperovat a založit si zákaznickou kartičku, než toho budete litovat,“ píše naší redakci Bill.
Podle Billa mohou supermarkety přejít k opatřením, která zajistí poslušnost českých zákazníků a „zavřou jim huby.“
Obchody by tak například kromě slevových akcí, které jsou dle Billa „gestem dobré vůle vůči českým spotřebitelům,“ mohly zavést také zdražovací akce, tedy opak slevy. Vybrané produkty by tak mohly být po omezenou dobu zdraženy třeba i o 40 %.
„Ony vás ty řeči přejdou, až ve schránkách kromě slevových letáků najdete i akční zdražáky a za máslo budete týden platit 90 korun. To se důchodci ráno v supermarketu ušlapou,“ zakončuje svůj e-mail Albert Bill.
Pokud tedy nechcete za jídlo platit ještě více, raději prodejce již dále neprovokujte. Místo toho radši dále plačte na špatném hrobě. Třeba kvůli cenám potravin nadávejte na Fialu.
Líbí se ti naše tvorba? Podpoř nás na HeroHero, nebo nám pošli malý příspěvek na kávu.