Cestovní kanceláře zařadily do svojí nabídky stání ve frontě před Primarkem. Fronta vede už i přes střechu Národního muzea

19 Čvn 2021

Primark, který otevřel před pár dny v Praze, se stal doslova zlatou žílou pro české cestovní kanceláře. Momentálně je zájezd do fronty nejprodávanější dovolenou hned u poloviny českých cestovních kanceláří.

Cestovky zařadily stání ve frontě před pražským Primarkem do svojí nabídky už měsíc před otevřením. Již během prvních dvou dnů od zařazení do nabídky přitom polovina cestovek hlásila vyprodáno. Autobusy s přímým spojením do Prahy cestovní kanceláře vysílají z 5000 měst a obcí po celé České republice.

„Naše tržby jen ze zájezdů do fronty před Primark překonaly během pouhých 5 dní celkové tržby celé naší společnosti za posledních 20 let. Vypadá to, že Češi milují stání ve frontě ještě víc než moře a Chorvatsko. Když jsme navíc do akční nabídky zařadili i sadu sandálů s ponožkami a ledvinkou zdarma, vyprodala se všechna volná místa na celé letní prázdniny během 20 minut,“ tvrdí mluvčí cestovní kanceláře Fischer.

Tvrzení cestovních kanceláří navíc potvrzují i námi dotázaní turisté, kteří ve frontě stojí.

„Frontu stujím už potřetí a lepší dovolenou jsem v životě nezažila. Po vystátí fronty jdu rovnou na konec a stojím v ní znovu,“ tvrdí námi dotázaná turistka Kateřina.

Na dotaz, zda vůbec má zájem o nákup v Primarku přitom odpověděla velice suveréně.

„Co je to Primark? Obchod? Nemám zájem nic nakupovat, jsem tu jen kvůli frontě,“ odpovídá Kateřina.

Fronta přitom i díky cestovním kancelářím, které dovezly již stovky tisíc turistů z celé České republiky, láme veškeré rekordy. Aktuálně dokonce fronta vede už i přes střechu Národního muzea, což si zasloužilo velkou kritku památkářů.

„Fakt děkujeme, vy idioti! X let je Národní muzem zakryté lešením, a když je konečně všechno hotovo, tisíce pitomců stojí na zdech a střeše, jen aby si vystálo frontu,“ tvrdí Lumír Novák, uznávaný český památkář.

Zájem ani po několika dnech stále neupadá a fronta před Primarkem je dokonce jednou z prvních destinací, které cestovní kanceláře začínají nabízet i jako dovolenou na příští rok. Některé cestovky dokonce rozvrhly zájezdy až do roku 2050.

Libí se ti naše práce? Pomoct nám s naší tvorbou můžeš malým příspěvkem na kávu.